Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулатор на налягане на гориво

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
    И аз имам същия проблем като върна газта и съм на скорост ми светва дюзата на таблото. На диагностика маистора ми каза че регулатора е заминал. Има ли някои представа от къде мога да взема 2ра ръка читав или нещо Баипас да правим на тоя ако има живот у него още преди месец иначе слагах добавка некаква Дали тя не му еб@ маиката незнам.... 1.9 JTD 16v
    Погледни в раздела продава...
    Мисля, че са еднакви на всички ЖТД мотори.
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Погледни в раздела продава...
      Мисля, че са еднакви на всички ЖТД мотори.
      Moqt е 1450 бара, твоят е до 1350
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Погледни в раздела продава...
        Мисля, че са еднакви на всички ЖТД мотори.
        Като го гледахме моя прави по голямо налягане в реила.. така че и да има малко отклонения би требвало да стане а?
        иначе веднъж върви да си ебе маиката друг път светва и аз чаках да избистри да неби некои боклук да е качило нагоре след добавката ама Ядец..
        Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

        Comment


        • #19
          Гледай номера отгоре, но по принцип стават от почти вс дизели, включително Стило, Марея, Браво, Брава.
          Цената варира между 60-80 лв на старо!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Гледай номера отгоре, но по принцип стават от почти вс дизели, включително Стило, Марея, Браво, Брава.
            Цената варира между 60-80 лв на старо!
            Номера на помпата ли или на регулатора си има надпис..
            Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

            Comment


            • #21
              Върху регулатора има номер...0281002488 мисля беше. Почти на вс. жтд са еднакви. Държи се на два болта, и има една букса. забоден е на помпата от вътрешната страна към двг, не към колелото.
              Като слагаш новия внимавай, натискай само по средата.
              На празен ход трябва да държи мисля 300 бара някъде.
              Ако вземеш втора ръка, прегледай му гумичките, ако са увредени, има ремонтен комплект в магазини Бош за 10 лв.
              Успех...
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Върху регулатора има номер...0281002488 мисля беше. Почти на вс. жтд са еднакви. Държи се на два болта, и има една букса. забоден е на помпата от вътрешната страна към двг, не към колелото.
                Като слагаш новия внимавай, натискай само по средата.
                На празен ход трябва да държи мисля 300 бара някъде.
                Ако вземеш втора ръка, прегледай му гумичките, ако са увредени, има ремонтен комплект в магазини Бош за 10 лв.
                Успех...
                Ee.. Браво супер си а тая букса нещо ми се гледа бъгава.. неще да излезе има ли некакъв чалъм или Дърпането му е маиката..
                Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                Comment


                • #23
                  А дали датчикът на налягане ви мери вярно?
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Практиката показва, че точно в регулатора е проблема в повечето пъти. Ако има откъде да вземеш един за проба...но имайки впредвид годините и какви ли не бълвочи е сипвано, определено мисля, че няма да е датчика! На диагностика ясно си показва желаното количество и актуалното!
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Практиката показва, че точно в регулатора е проблема в повечето пъти. Ако има откъде да вземеш един за проба...но имайки впредвид годините и какви ли не бълвочи е сипвано, определено мисля, че няма да е датчика! На диагностика ясно си показва желаното количество и актуалното!
                      По принцип си прав. Но двете са тясно свързани и е хубаво един поглед да се метне поне на куплунзите
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        Практиката показва, че точно в регулатора е проблема в повечето пъти. Ако има откъде да вземеш един за проба...но имайки впредвид годините и какви ли не бълвочи е сипвано, определено мисля, че няма да е датчика! На диагностика ясно си показва желаното количество и актуалното!
                        Именно при мен Желаното в повечето пъти е много по малко от Актуалното което остава в горно положение.. Общо взето деиства мудно. Днес каране цял ден леко се опитвам за по секунда 2 да върщам газта като съм на скорост и след това натискам съединителя и за сега държи. дано се вземе в ръце да не го взема аз
                        Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                        Comment


                        • #27
                          Не си губи времето в надежди колега, търси от някой съфорумец или приятел един такъв за проба..и си търси нов или втора ръка. Няма да се оправи ей така.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            Не си губи времето в надежди колега, търси от някой съфорумец или приятел един такъв за проба..и си търси нов или втора ръка. Няма да се оправи ей така.
                            Търса си ама нещо дърво за сега.. !!! Ако чуеш нещо пиши и ти, а иначе има ли шанс горивния филтър да е заминал и кофти нафта да ебава регулатора.. филтъра е Уфи с датчика за вода 55 лева и го сменях преди 35 хиляди някъде
                            Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                            Comment


                            • #29
                              Какво да ти кажа, раздел продава, на части, и почваш да звъниш на всеки, докато попаднеш на обява.
                              И в раздел платени, от колегите с коли на части.
                              Сменяй по-често горивния филтър, с тея гадни горива, на 10к км го сменям винаги.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Moqt е 1450 бара, твоят е до 1350
                                Малко си се изхвърлил с твоето налягане.
                                И от другите жтд-та не трябва да има проблем да сложи въпросния клапан.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X